Sacred Fire – psychologické RPG

Sacred Fire je zajímavý projekt od slovenského studia Poetic, které se právě snaží získat finance na dokončení hry prostřednictvím kampaně na Kickstarteru s cílovou částkou 50 000 $. O přízeň hráčů se uchází hlavně originálním, inovativním způsobem vyprávění a velkým důrazem na psychologii postav, která výrazně ovlivňuje jejich chování a také výsledky bojových střetnutí.

Příběh

Tvůrci hru zasadili do období starověku, kdy Římská říše ovládala podstatnou část Británie, kromě severní části oddělené Hadriánovou zdí, tehdy nazývané Kaledonie, rozkládající se na dnešním území Skotska. Ústředním tématem hry je vzdor původních keltských obyvatel proti římské nadvládě.

Úkolem vámi vytvořené mužské nebo ženské postavy bude nejen odrazit Římany, ale zlepšit si postavení uvnitř svého kmene a získat tak vlivné spojence. Pro navazování přátelství, romancí nebo také případně vydírání a diskreditaci budete mít k dispozici 8 důležitých postav, včetně dvou hlavních protivníků. Lepší představu si uděláte z následujícího obrázku, který vám je trochu podrobněji představí. Osobně se mi hodně líbí, jak po vizuální stránce, tak podle načrtnutých charakteristik.

Sacred fire - postavy

Po stránce vizuálu, tématu, příběhu a postav nemám o zajímavosti a kvalitě těchto složek hry moc pochybností a jsou hlavním důvodem proč píši tento článek. Jediné co mě zatím odrazuje od přímého podpoření hry je samotná hratelnost, která spíš připomíná mix textové hry s animovanými obrázky, vizuální novely a stolního RPG, než regulérní počítačovou hru.

To je dáno hlavně tím, že celé studio Poetic tvoří pouze dva lidé, a do vývoje jsou ještě zapojeni pouze další dva externí spolupracovníci. Ostatně nejlepší představu o hratelnosti si uděláte z následující ukázky, kterou vám představí všichni…dva členové studia.

Hratelnost

 

I přes tento handicap je ale pozoruhodné, jak se jim podařilo zajímavým nápadem a zpracováním upoutat celkem velkou pozornost, dokonce pro namluvení svého traileru získali herce Douga Cockle, který dabuje Geralta v anglické verzi her ze Zaklínačské série. Pochvalně se o projektu také vyjádřil známý Chris Avellone, který hru označil za dramatickou, zábavnou, brutální a nemůže se dočkat až ji vyzkouší.

Pokud vás také zaujala, můžete ji do 15. dubna podpořit přímo na Kickstarteru, v době psaní tohoto článku mají autoři vybranou polovinu potřebné částky a je velká šance, že se jim podaří dotáhnout kampaň do úspěšného konce.

Sacred Fire už také prošla greenlightem na Steamu, takže si přispěvatelé budou moci vyzkoušet první hratelnou ukázku už v létě 2017, dokončení celé hry je naplánováno na jaro 2018.

Komentáře

Napiš komentář jako první ;)

Žádné upozornění
avatar
10000
wpDiscuz

NOVINKY A NÁVODY

Konec Steam Spy nebo nový začátek?

20.05.2018 Novinky, Rozhovory ,

Steam Spy byl donedávna známým, veřejně přístupným zdrojem informací nejen o prodejích her na Steamu, ale i dalších užitečných údajů, ze kterých těžili malí nezávislí vývojáři, herní novináři, ale i velcí vydavatelé a běžní hráči. Nedávno bohužel Valve provedlo změny v nastavení účtů, kvůli kterým už nejsou veřejně dostupná data z profilů uživatelů Steamu, takže (…)

Robot Cache – distribuce her za kryptoměnu

16.01.2018 Novinky

Brian Fargo šéf nezávislého studia inXile, které stojí např. za Wastelandem, oznámil vznik nové distribuční platformy pro digitální prodej her Robot Cache, za pomocí nově vzniklé speciální kryptoměny Iron. Hlavní předností Robot Cache má být možnost hráčů prodávat zakoupené digitální hry po dohrání, což doposud nebylo u digitální distribuce na PC nikdy možné, ovšem zveřejněné (…)

Game Awards 2017 – ocenění nejlepších her 2017

08.12.2017 Novinky

7.12. 2017 proběhlo v Los Angeles již čtvrté předávání cen pro nejlepší hry letošního roku Game Awards 2017. Organizátoři této akce se snaží vytvořit herní obdobu filmových Oscarů, o tom jak se jim to daří jste se mohli přesvědčit v přímém přenosu na mnoha streamovacích službách. Bohužel vzhledem k časovému posunu probíhalo živé vysílání v (…)

Bethesda zase zkouší prodávat mody

31.08.2017 Novinky , ,

Na letošní E3 byl slavně odhalen Creation Club, který některým škarohlídům včetně mě připadal jako další pokus o zpoplatnění modů, i když tentokrát na to šla Bethesda trošku od lesa a dušovala se, že bude takto poskytovat pouze obsah, který nebyl ještě nikde jinde zveřejněn zdarma. Tvůrcům, kteří projdou výběrem bude platit přímo samotná Bethesda (…)