Game Awards 2017 – ocenění nejlepších her 2017

7.12. 2017 proběhlo v Los Angeles již čtvrté předávání cen pro nejlepší hry letošního roku Game Awards 2017. Organizátoři této akce se snaží vytvořit herní obdobu filmových Oscarů, o tom jak se jim to daří jste se mohli přesvědčit v přímém přenosu na mnoha streamovacích službách. Bohužel vzhledem k časovému posunu probíhalo živé vysílání v noci ze čtvrtka na pátek, takže asi jen málokdo v Evropě měl možnost nebo spíš chuť sledovat vyhlášení cen živě, ale stream můžete shlédnout ze záznamu nebo se rychle seznámit s výsledky v tomto článku…

 

Pravidla udílení cen Game Awards

Nominace byly oznámeny 14.11. 2017, pro účast v hlasování musely být hry uvolněny do prodeje do 27.11. 2017, povoleny byly i tituly prodávané v Early Accesu. Nominace byly vybrány odbornou porotou složenou z 52 herních novinářů z celého světa, v každé kategorii bylo nominováno 5, v některých i 6 her a o vítězi rozhodovala výše zmíněná porota, ale v 6 kategoriích tzv. Fan Choice Award mohli rozhodnout veřejným hlasováním i samotní hráči.

Výsledky udílení cen Game Awards 2017

Game of the Year

V kategorii Nejlepší hra roku 2017 byly vybírány hry, které přinesly absolutně nejlepší zpracování, jak po kreativní tak technické stránce.

Nominace:

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Super Mario Odyssey

PlayerUnknown’s Battlegrounds

Persona 5

Horizon Zero Dawn

Ocenění Game of the Year 2017 získala:

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

 

The Best Game Direction

V této kategorii byla vybrána vývojářská studia za vynikající tvůrčí vizi a inovace v herním designu.

Nominace:

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Horizon Zero Dawn – Guerrilla Games
Resident Evil 7: Biohazard – Capcom
Super Mario Odyssey – Nintendo
Wolfenstein II: The New Colossus – MachineGames

Ocenění Best Game Direction opět získala:

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

 

Best Narrative

V kategorii Nejlepší příběh byly vybírány hry s vynikajícím příběhem a způsobem vyprávění.

Nominace:

What Remains of Edith Finch – autoři příběhu: Ian Dallas
Hellblade: Senua’s Sacrifice – autoři příběhu: Tameem Antoniades a Elizabeth Ashman-Rowe
Horizon Zero Dawn – autoři příběhu: John Gonzalez
Nier: Automata – autoři příběhu: Yoko Taro, Hana Kikuchi, and Yoshiho Akabane
Wolfenstein II: The New Colossus – autoři příběhu: Jen Matthies and Tommy

Ocenění Best Narrative získala:

What Remains of Edith Finch

Recenzi této hry si můžete přečíst zde, za sebe můžu říct, že ocenění získala zcela zaslouženě hlavně za originální a nápadité vyprávění příběhu…

Best Art Direction

V této kategorii byly oceněny hry za vynikající umělecké ztvárnění a animace.

Nominace:

Cuphead – StudioMDHR
Destiny 2 – Bungie
Horizon Zero Dawn – Guerrilla Games
Persona 5 – Atlus
The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Nintendo

Ocenění Best Art Direction získala hra:

Cuphead

 

Best Score/Music

V této kategorii byly oceněny hry za vynikající hudbu, původní skladby a nebo i licencovaný soundtrack.

Nominace:

Nier: Automata – hudba: Keiichi Okabe and Keigo Hoashi
Cuphead – hudba: Kristofer Maddigan
Destiny 2 – hudba: by Michael Salvatori, Skye Lewin, and C Paul Johnson
Persona 5 – hudba: Shoji Meguro
Super Mario Odyssey – hudba: Naoto Kubo, Shiho Fujii, and Koji Kondo
The Legend of Zelda: Breath of the Wild – hudba: Manaka Kataoka and Yasuaki Iwata

Ocenění Best Score/Music získala hra:

Nier: Automata

 

Best Audio Design

V této kategorii byly oceněny hry za nejlepší herní ozvučení.

Nominace:

Hellblade: Senua’s Sacrifice – Ninja Theory
Destiny 2 – Bungie
Resident Evil 7 – Capcom
Super Mario Odyssey – Nintendo
The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Nintendo

Ocenění Best Audio Design získala hra:

Hellblade: Senua’s Sacrifice

 

Best Independent Game

V kategorii Nejlepší nezávislá hra byly oceněni vývojáři za dosažení vynikajících uměleckých i technických výsledků v nezávislých hrách, které vznikly mimo tradiční vydavatelský systém.

Nominace:

Cuphead – StudioMDHR
Hellblade: Senua’s Sacrifice – Ninja Theory
Night in the Woods – Infinite Fall
Pyre – Supergiant Games
What Remains of Edith Finch – Giant Sparrow

Ocenění Best Independent Game získal:

Cuphead

 

Best Action Game

V kategorii Nejlepší akční hra byly vybírány hry v akčním žánru zaměřené na boj.

Nominace:

Wolfenstein II: The New Colossus –  MachineGames
Cuphead –  StudioMDHR
Destiny 2 –  Bungie
Nioh –  Team Ninja
Prey –  Arkane Studios

Ocenění Best Action Game získal:

Wolfenstein II: The New Colossus

 

Best RPG

V kategorii Nejlepší RPG byly vybírány hry s nejpropracovanější tvorbou a vývojem postavy, včetně MMO

Nominace:

Persona 5 – Atlus
Divinity: Original Sin II – Larian Studios
Final Fantasy XV – Square Enix
Nier: Automata – Platinum Games
South Park: The Fractured But Whole – Ubisoft San Francisco

Ocenění Best RPG získala hra:

Persona 5

Best Fighting Game

V kategorii Nejlepší bojová hra byly vybírány hry primárně designované na boj tváří tvář

Nominace:

Injustice 2 –  NetherRealm Studios
ARMS –  Nintendo
Marvel vs. Capcom: Infinite –  Capcom
Nidhogg 2 –  Messhof Games
Tekken 7 –  Bandai Namco

Ocenění Best Fighting Game získala hra:

Injustice 2

Best Multiplayer

Nominace:

Call of Duty: WWII –  Sledgehammer Games
Destiny 2 –  Bungie
Fortnite –  Epic Games
Mario Kart 8 Deluxe –  Nintendo
PlayerUnknown’s Battlegrounds –  PUBG Corporation
Splatoon 2 – Nintendo

Ocenění Best Multiplayer získala hra:

PlayerUnknown’s Battlegrounds

 

Tuto kategorii jaksi organizátoři zapomněli vyhlásit, takže tvůrci PUBG si nemohli převzít cenu a byla jim udělena dodatečně, doufám že budou trvat na opakování ceremoniálu!

 

Best Chinese Game

A na závěr nejdůležitější kategorie, svědčící o vzrůstajícím vlivu a budoucí dominanci čínských her a hráčů Nejlepší čínská hra最佳中国游戏 o které hlasovali samotní fanoušci.

Nominace:

Ocenění Best Chinese Game získala hra:

jx3 HD

Takže všichni povinně vyzkoušet, ať jste připraveni na to co nás v budoucnu čeká, alespoň stejně dobře jako americký prezident 🙂

 

Nejdůležitější kategorie máme za sebou, zbytek oceněných her najdete na thegameawards.com, asi nemá smysl rozebírat oprávněnost nebo spravedlnost jednotlivých výher, to bude vždy subjektivní, ale můžete napsat do komentářů jaká byla vaše letošní nejlepší hra a nebo co vás naopak nejvíce zklamalo…

 

P.S. Asi nejzajímavější bylo vystoupení švédského vývojáře Josefa Farese, který si nebral servítky  🙂

 

I když na předávání bylo k vidění ještě větší psycho a to trailer na novou hru od Kojima Studio – Death Stranding, to asi v dohledné době jen tak něco nepřekoná…

Subscribe
Žádné upozornění
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments

NOVINKY A NÁVODY

Tip na Stable Diffusion 2 – jak generovat kvalitní obrázky

27.11.2022 Návody, Software ,

První dojem z testu nové verze Stable Diffusion 2 nebyl moc přesvědčivý a všechny starší prompty co dobře fungovaly u verze 1,5 generovaly ve verzi 2 hodně špatné výsledky. Po dalším zkoumání jsem vygeneroval jeden obrázek s vodoznakem webu fotobanky Dreamstime.com a bylo celkem jasné, že obrázky tohoto webu byly použity při trénování nového modelu (…)

Návod na instalaci Stable Diffusion 2.0 pro Automatic1111 WebUI

26.11.2022 Návody, Software ,

Firma Stability AI, která se podílí na vývoji Open source projektu Stable Diffusion oznámila 24.11. 2022 vydání nové verze 2.0 tohoto projektu na generování obrázků pomocí AI z textového popisu. Oznámení vyvolalo nejprve velké nadšení u komunity, které ale posléze vystřídaly spíše obavy z některých zásadních změn a omezení u nového modelu, který byl trénován (…)

Stable Diffusion – AI generování obrázků

17.11.2022 Návody, Software ,

Generování obrázků pomocí textu prostřednictvím AI zažívá v tomto roce velký boom, poté co byly široké veřejnosti uvolněny první modely Stable Diffusion, které můžete bezplatně vyzkoušet na různých webech zdarma, ale jestli se začnete tomuto generování věnovat naplno, nejvíce možností dostanete instalací Stable Diffusion na svůj počítač lokálně. Tato instalace je o něco náročnější než (…)

Bohemia Interactive představuje nový engine Enfusion

16.12.2021 Novinky ,

Bohemia Interactive je jediným z velkých českých herních studií, které přežilo od doby vydání prvních větších českých her kolem roku 2000 až do dnešních časů. Na rozdíl od majitelů herních studií stojících za hrami Mafia, Vietcong, Beat Saber a Kingdome Come, její vlastníci naštěstí při první příležitosti neprodali Bohemku do zahraničí. Studio tak nebylo rozpuštěno (…)

0
Would love your thoughts, please comment.x