Nejprodávanější PC hry na Steamu – 2017

Rok 2017 přinesl spoustu zajímavých a vysoce hodnocených her, které jsem shrnul v předchozím článku, ale bude zajímavé zjistit, jak se vysoká hodnocení promítla do počtu prodaných kopií a jestli nebude žebříček nejprodávanějších her vypadat podstatně jinak. Oficiální přesná čísla prodejů PC her nejsou dostupná, takže si budeme muset vystačit se statistikami prodejů neoficiálního webu Steamspy, který poskytuje základní informace o počtu prodaných her na Steamu.

Hry s největšími tržbami na Steamu –  2017

V následující tabulce jsou zahrnuty pouze hry, které vyšly v roce 2017 a dosáhly v tomto roce nejvyšších tržeb na Steamu. Všechny údaje pochází z neoficiálního webu SteamSpy,  nejsou tedy 100% přesné a u některých her se mohou vyskytnout i velké odchylky. Ještě více to platí pro výpočet tržeb, zvláště u starších her, u kterých už proběhlo mnoho slev a nelze tak přesně spočítat kolik kopií se prodalo za plnou cenu a kolik ve slevě.

I když některé nejúspěšnější hry ze začátku roku jsem měl podchycené v minulých článcích:  Komerčně úspěšné hry – Q1 2017 Komerčně úspěšné hry – Q2 2017, takže jsem u nich dopočítal tržby z 2.pololetí 2017 použitím pouze nižších slevových cen, protože nárůst prodejů v delším časovém období po vydání je většinou způsoben právě slevami a výprodeji.

U her, které jsem nesledoval v delším časovém období jsem tak musel použít nejjednodušší výpočet průměrem mezi nejvyšší a nejnižší cenou, za kterou se hra prodávala, zkrátka, jestli začala na 60$ a byla několikrát zlevněna na 30$, použil jsem cenu 45$ x počet prodaných ks ze SteamSpy.

U her vyšlých až ke konci roku je výpočet tržeb o něco přesnější, protože ještě neproběhly slevy a na grafu Steamspy lze v krátkém období zjistit, kolik kopií se prodalo za plnou cenu a kolik po slevě.

Ale i tyto údaje berte s rezervou, protože Steam používá pro různé regiony různé ceny, v Číně a Rusku jsou ceny her na Steamu proti USA poloviční a naopak v Evropě a v některých lokálních měnách mohou být i o 10 – 25% vyšší, jak dokládá nedávno zpřístupněný Polský zlotý, můžeme být rádi, že Steam ještě nezavedl platby v korunách, i když Euro na tom není o moc líp.

Ve zkratce: údaje o tržbách berte jako hodně hrubé odhady a používám je jen pro základní orientaci o komerční úspěšnosti hry, protože samotný počet prodaných kopií ještě automaticky neznamená velké tržby, jak třeba dokládá téměř 1 mil. prodaných kopií MMO Black Desert Online. Kvůli nízké ceně 10-5 $ ale tato hra utržila „jen“ necelých 7 mil $, což je podstatně méně, než u AAA her s polovičními i třetinovými prodeji, ale prodávaných za podstatně vyšší cenu 60 – 40$…

 

HraVydáníTypDenuvoCrackSteamSpy 1.pol. 2017  | cena

Celkem k 31.12. 2017 | min. cena

Tržby$ 1.pol. 2017

Celkem k 31.12. 2017

Metacritic
Player Unknown’s BattlegroundsEA 23.3.2017

21.12. 2017

 

Multinene4 801 687 | 30$

27 347 962 | 30$

 

144 050 610

820 438 860

85 | 4,6

Divinity: Original Sin II

14.9. 2017Singlenev den vydání1 132 000

45$ – 40$

56 100 00092 | 8,7
Call of Duty: WWII
2.11. 2017Single | Multine
1 den po vydání
846 000 | 60 – 50$48 874 000 p
75 | 3
Ghost Recon Wildlands6.3. 2017Single | Multiano24.7. 2017

po 4 měs. a 18 dnech

513 828| 60$ |

838 752 | 30$

 28 994 100

38 741 820

70| 6.2
Middle-earth: Shadow of War9.10. 2017Singleano1 den po vydání693 258 |60$ – 36$38 044 000 p
77| 3
Total War: WARHAMMER II28.9. 2017Single | Multianov den vydání666 813 |60$ – 54$39 264 000 p86| 7,5
Assassin’s Creed Origins27.10. 2017Singleanone588 219 | 60$ – 42$32 985 000
84 | 6,5
NieR:Automata17. 3. 2017 SingleanoQ1 ne Q2 – 7.5. 2017

za 72 dnů

475 643|60$

706 604| 36$

24 007 42

32 322 000

84|8,4
For Honor13.2. 2017Multianone473 520 |60$ | 30$

601 565|24$ | 20,4$

27 977 200

30 819 000

76| 5,7
Football Manager 20189.11. 2017Single | Multianone573 844|24$ | 20,4$27 145 000 p82| 5
Resident Evil 7: Biohazard23.1. 2017Singleano29.1.2017

za 5 dnů

410 000| 60$

561 744| 29 – 24$

23 175 940

27 197 000

 

85|7,7
Prey4.5.2017Singleano14.5. 2017

za 10 dní

 

328 920 |60$

606 755| 30 -20$

 

19 735 200

26 681 000

82|7,9
Wolfenstein II: The New Colossus26.10.2017Singlene28.10. 2017

za 2 dny

 

 

466 621| 60 – 30$

 

 

25 098 000

86|6,8
Warhammer 40,000: Dawn of War III27.4.2017Multi|singleano13.6. 2017 za 48 dní254 357| 60$

563 751 | 20$

15 261 420

21 449 000

77| 4,8
Conan ExilesEA 30.1. 2017Multiano2.2. 2017 Únik free verze575 098 | 30$ | 20$

706 357 | 20$

 

16 690 170

20 064 000

?
Sniper Elite 413.2. 2017Singleanone
Q2 – 22.6. 2017 za 130 dnů
281 167| 60$ – 30$

505 423| 30 – 20,4$

11 677 650

17 322 000

78|6,9
Black Desert Online
26.1. 2017Multinene478 975 |10$

913 469 | 5$

 

4 789 750

6 962 000

 

74|7,0
p – vzhledem ke krátké době od vydání, pouze 2 slevám a dostupnému grafu s nárůstem prodejů na Steamspy byl použit poměrně přesný výpočet tržeb

 

 

Player Unknown’s Battlegrounds

je bezpochyby komerčně nejúspěšnější PC hrou roku 2017 na Steamu, jeho čísla prodaných kopií a tím i dosažených tržeb jsou naprosto fenomenální. O jak velký úspěch jde nejlíp vypovídá fakt, že pokud sečteme počet prodaných kopií všech ostatních nejúspěšnějších PC her 2017 v této tabulce, dostaneme se na 11 miliónů, což stále není ani polovina prodaných kusů PUBG.

Zkrátka PUBG se za pouhý necelý rok v Early Accesu nesmazatelně zapsal do historie PC her a v současnosti jde i o nejhranější hru na Steamu s rekordem nejvíce hrajících hráčů v jeden čas: přes 3 000 000 a výrazně tak překonává dosavadní hity jako Dota 2 a dokonce i legendární Counter Strike…

Divinity: Original Sin II

Když pomineme nedostižný PUBG, velkým překvapením roku 2017 se stalo nové Divinity, jak po stránce hodnocení, kdy je nejvýše hodnocenou PC hrou roku 2017, tak i z hlediska tržeb. Málokdo by asi čekal, že isometrické tahové RPG dokáže prodat za pár měsíců přes 1 mil. kopií a stane se tak jednou z komerčně nejúspěšnějších PC her roku 2017 na Steamu. Hodně pikantní je i fakt, že alespoň do konce roku 2017 porazilo v počtu prodaných kopií i nejnovější Call of Dutty a mohlo tak mít na PC i o něco vyšší tržby, i když to se nejspíš postupem času změní ve prospěch COD.

I tak se dá úspěch Divinity 2 považovat za podobně výjimečný jako u PUBG a vymykající se běžnému stavu, který panuje v herním byznysu, kdy většina AAA her vzniká na základě marketingových kalkulací a nestydatého zneužívání náchylnosti části populace k hazardu v podobě největšího herního moru, který se v roce 2017 rozšířil u AAA her, neslavných „lootboxů“.

Call of Duty: WWII

Návrat série ke kořenům do období 2. světové války se vyplatil a nejnovější COD se stalo jednou z nejprodávanějších nových her na Steamu, i přesto, že vyšlo až na konci roku 2017, dokázalo za necelé 2 měsíce dosáhnout větších tržeb, než hry, které vyšly podstatně dříve v roce 2017, takže je vidět, že síla značky Call of Duty ještě zdaleka neupadla, jak se zdálo například u minulého dílu.

Ghost Recon Wildlands

Další úspěšnou střílečkou je letošní pokračování podobně nekonečné série jako COD, Ghost Recon, které se odehrává v otevřeném světě v prostředí Bolívie. Zdá se, že nejnovější Wildlands zaujal a od března 2017 si ho zatím pořídilo přes 800 000 hráčů a vzhledem k dalšímu doplňování obsahu do hry má potenciál růst i v dalších letech, pro mě osobně je Ghost Recon Wildlands asi nejzábavnější střílečkou letošního roku.

Kolik vydělají nejúspěšnější PC hry na Steamu v roce vydání?

Teoretický potenciál dosáhnout téměř 1 miliardy $ tržeb pouze na Steamu sice ukazuje PUBG, ale i když bych to tvůrcům kvalitních PC her přál, dosáhnout podobných čísel pouze na PC se nejspíš podaří, slovy docenta Chocholouška, maximálně jednou za 10 let…

Jde zkrátka o naprosto unikátní situaci, kdy se ve vhodný okamžik spojily zkušenosti modera Brendana Greena, který vytvářel mody ve stylu Battle Royal od roku 2013 pro Arma hry, s podporou zkušeného korejského studia Bluehole, které mu umožnilo jeho vize plně realizovat a neustále rostoucí popularita sledování hraní her na Twitchi.

Je jasné, že se vyrojí spousta her, které se budou snažit úspěch PUBG okopírovat, ale dost pochybuji, že někdy dosáhnou stejných čísel, i když se samozřejmě na tomto fenoménu kvalitně přiživí…

 

Tržby 40 – 50 mil $ a prodej 600 000 – 1 000 000 kopií

Mnohem reálnější bylo u nejúspěšnějších nových her v roce 2017 dosažení prodejů 700 000 a více kopií za cenu 60 – 40$, což představuje tržby cca 40 – 50 mil $ u výjimečně kvalitních nových značek nebo alespoň u „nejvyhypovanějších“ pokračování nejznámějších AAA sérií.

To by sice u nejnákladnějších AAA her nepokrylo ani náklady na výrobu nebo spíše na propagaci, protože z tržeb ještě musíte odečíst zhruba 30 – 50 % na poplatcích Steamu a daních, takže tvůrcům z 50 mil. zůstane zhruba 30 – 35 mil.  přičemž rozpočty AAA her tuto částku běžně přesahují, např. u Zaklínače 3 byly celkové náklady 80 mil $,  u GTA V se odhadují přes 200 mil $…

Na druhou stranu digitální distribuce umožňuje slušné prodeje i delší čas od vydání, jak potvrzuje např. Zaklínač 3, kterého se od roku 2015 pouze na Steamu doposud prodalo přes 4 500 000 kopií a i v roce 2017 patřil stejně jako mnoho dalších starších her mezi nejprodávanější tituly, jak dokládají zveřejněné souhrnné údaje nejúspěšnějších her na Steamu za rok 2017, kde spíše převažují starší hry:

Tržby kolem 30 mil $ a prodeje 400 000 – 600 000 kopií

Pokud vydáte kvalitní AAA hru nebo bude alespoň vypadat jako AAA tituly, můžete doufat v tržby v roce vydání zhruba na úrovni 30 mil $ a s prodeji kolem 500 000 kopií, jako se to v roce 2017 podařilo novým nebo obnoveným značkám Nier, For Honor nebo Prey. Stejného úspěchu dosáhly i pokračování známých, i když o něco menších sérií: Wolfenstein II: The New Colossus, Resident Evil 7: Biohazard nebo Football Manager 2018.

Tržby kolem 20 mil $ a prodeje 400 000 – 600 000 kopií

Pokud se hře podaří přesvědčit větší počet hráčů ke koupi až za výrazně sníženou cenu, projeví se to samozřejmě i na tržbách, takže tyto hry i přes shodný počet prodaných kusů jako předchozí tituly dosáhnou zákonitě o něco nižších tržeb kolem 20 mil $, což i tak na poměry PC představuje solidní úspěch a rozhodně je lepší prodat více za sníženou cenu, než kdyby se hra neprodávala ani s 50% slevou…

Typickým příkladem takové hry je Sniper Elite 4, který si za 60$ pořídilo pouhých 140 000 hráčů a prodeje pořádně nastartovaly až po snížení ceny na 30 – 20 $, kdy na konci roku 2017 dosáhly už slušných 500 000 prodaných kopií.

 

 

Hry s největšími tržbami na Steamu –  Early Acces 2017

V následující tabulce jsou zahrnuty hry, které byly delší dobu prodávány v předběžném přístupu před rokem 2017, takže i když oficiálně vyšly až v roce 2017, většinu prodejů nejspíš dosáhly v předchozích letech.

Vyčlenil jsem je do samostatné kategorie, protože proti hrám, které se skutečně začaly prodávat až v roce 2017 mají podstatnou výhodu.  Nejúspěšnější  z těchto titulů je ARK: Survival Evolved, který má na svém kontě úctyhodný počet prodaných kopií přes 7,5 miliónů, ARK patří mezi nejhranější multi-playerové tituly na Steamu a těží i z velkého množství modů.

Výrazný úspěch zaznamenala i poměrně dlouho vyvíjená menší nezávislá hra Long Dark, které se prodalo přes 1,5 mil kusů, v letošním roce také vyvrcholila popularita trošku zvláštní hry Slime Rangers, která se blíží 1 mil prodaných kusů, což je na malý nezávislý titul bezpochyby úspěch.

 

HraVydáníTypDenuvoCrackSteamSpy k 31.12. 2017 | EA cena | min. cena | po vydáníTržby$  k 31.12. 2017Metacritic
ARK: Survival EvolvedEA 2.6. 2015

29.8. 2017

Multinev den vydání7 678 974 |  30$ – 15$ | 60$nelze odhadnout*70 | 4,1
Long DarkEA 9/2014

1.8. 2017

Single nev den vydání1 591 333 | 20$ – 7$ | 35$ – 8,74$nelze odhadnout*77 | 8,3
Gang Beasts
EA 29.8. 2014

12.12 2017

 

Multineano1 058 276 | 20$ | 13,4$nelze odhadnout*-|8,2
Slime Rancher
EA 14.1. 2016

1.8. 2017

 

Singlenev den vydání984 649 | 20$ | 13,4$16 443 00081 | 7,6
Youtubers LifeEA – 2016

2.2.2017

Singlene3.2. 2017 EA 6.6.2016550 101| 25$ |15$

608 732 | 12,49$

 

13 633 145

14 357 000

63 | 5
Lego WorldsEA -2015

7.3.2017

SingleneEA 5.4. 2016

v den vydání

 

546 106| 30$

625 786 | 15$

16 613 690

17 798 00

72| 6.6

 

*Vzhledem k velkému rozpětí ceny a dlouhému období prodeje nejde ani přibližně odhadnout výši tržeb

 

Nejprodávanější malé nezávislé hry na Steamu 2017

Tyto hry sice dosahují podobných čísel prodejů jako nejúspěšnější AAA tituly, ale logicky stojí podstatně méně, často začínají na 25$ -15$ a postupně ještě výrazně zlevňují, takže tržby mají pochopitelně menší. Na druhou stranu mají i podstatně menší rozpočty a podílí se na nich mnohem menší počty vývojářů, takže jejich čistý zisk může být leckdy srovnatelný s většími hrami.

Nejúspěšnější malou nezávislou hrou roku 2017 je bezpochyby Cuphead, který díky své originalitě a obtížné hratelnosti dosáhl nejen vysokých hodnocení, ale i nejlepších prodejů ve své kategorii a tržbami se může dokonce směle srovnat s hrami z předchozích kategorií. Obecně se dá říct, že výjimečně originální a kvalitní indie hra má potenciál dosáhnout v roce vydání zhruba 10 mil $ a v naprosto ojedinělých případech i podstatně více…

 

HraVydáníTypDenuvoCrackSteamSpy 1.pol. 2017  | cena

Celkem k 31.12. 2017 | min. cena

Tržby$  k 31.12. 2017Metacritic
Cuphead29.9. 2017singlenev den vydání1 276 276 | 20$ | 17$23 611 10688|8,4
Oxygen Not IncludedEA 18. 5. 2017 Singleneano301 894| 25$

592 688| 20$

7 547 350

11 362 000

?|8,8
Hollow Knight
24.2. 2017Singlene
v den vydání
429 019| 15$-10$

782 232 | 9,9$

4 640 00
8 137 000
86 | 8,7
Dead CellsEA 10.5. 2017Singlenecca 1.6. 2017

1 měsíc po vydání

620 101| 17$ – 12,74$8 953 000
| –

 

Nejprodávanější VR hry na Steamu 2017

Z nižších prodejů VR her je patrné stále malé rozšíření VR setů mezi hráči, takže nejúspěšnější VR hry prodají v roce vydání kolem 100 000 kopií, navíc za nižší cenu než AAA hry, takže i tržby zákonitě dosahují pouze 1 – 5 mil $. Komerčně nejúspěšnější byl zřejmě VR port populární hry Fallout 4, který jako jeden z mála nasadil plnou cenu 60$, takže má zatím nejvyšší tržby kolem 5 mil $. Uvidíme jak budou pokračovat prodeje v roce 2018 a hlavně jsem zvědavý na Skyrim VR, ten by díky neustávající popularitě Skyrimu mohl mít ještě větší potenciál.

Každopádně malá výše tržeb také celkem jasně dokládá proč na VR nevychází žádné velké AAA hry mimo portů, je jasné, že by se při současném rozšíření VR setů nikdy nezaplatily. Na druhou stranu pokud někdo zvládne vytvořit menší kvalitní VR hru do 1 mil $, má šanci na malý zisk a uchycení se na VR trhu, který má přeci jen potenciál nadále výrazně růst.

HraVydáníSteamSpy
k 31.12. 2017 | cena
Tržby$ k 31.12. 2017Metacritic
Fallout 4 VR
11.12. 201778 869 | 60$ 4 732 000
80|5,5
Raw Data
5.10. 2017102 753 | 40$ | 32$ 3 699 000
87| 6,7
Super Hot VR
25.5. 201797 031 | 25$ | 18,74$2 122 067
85|6,5
Space Pirate Trainer
12.10. 2017159 728| 14$ | 9$1 836 872
-|-
Rick and Morty: Virtual Rick-ality
20.4. 201761 453| 30$ | 21$1 576 051
75| 6,1
Gorn
10.7. 201766 926 20$ | 15$1 171 205
-|-

 

 

Statistiky prodaných her na Steamu v roce 2017

MěsícPočet vydaných herPočet prodaných kopiíPrůměrná cena hry $Průměr hodnocení MetacriticPrůměr hodnocení hráči
Leden4397 600 0007,5672,1777,94
Únor5188 600 0009,3971,4878,34
Březen5436 700 00010,9572,3378,95
Celkem Q11 50022 900 0009,371,9878,41
Duben45311 000 00010,9875,4177,34
Květen50512 500 00012,2370,5776,56
Červen4647 500 0009,9269,975,4
Celkem Q21 42231 000 00011,0471,9676,43
Celkem 1.pololetí2 922
53 900 00010,1771,9777,42
Červenec670
Srpen820
Září873
Celkem Q32 363
Říjen85322 500 0009,7373,4280,13
Listopad76213 700 000
Prosinec77534 100 000
Celkem Q42 390
 
Celkem 20177 672
309 300 0007,46

 

Na závěr se podíváme na celkové statistiky počtu vydaných her na Steamu v roce 2017. Je vidět, že v 1.pololetí 2017 počet vydávaných her sice mírně narůstal, ale ke zlomu došlo až v červenci, kdy Valve nahradilo nepříliš úspěšný model vstupní bariéry na Steam v podobě Green Lightu, kdy o tom rozhodovali hlasováním hráči, jednorázovým poplatkem 100$ – Steam Direct, ten navíc ještě Valve vrátí, pokud hra dosáhne čistého zisku alespoň 1 000 $.

Samozřejmě došlo k zahlcení Steamu „hrami“, které nelze nazvat jinak než naprostým odpadem, v mnoha případech záměrným, kdy se podvodníci snaží vydávat za hru slepence zdarma dostupných assetů v enginech Unity nebo Unreal, takže v 2.pololetí se zvýšil počet vydaných „her“ na Steamu zhruba na 800 měsíčně, což jen zhoršilo dosavadní stav a zatím se nezdá, že by Valve chystalo nějaké radikální řešení.

Celkem tak v roce 2017 vyšlo na Steamu zhruba 7 700 her, což znamená opět výrazný nárůst proti roku 2016. K jak velké inflaci vydávaných her došlo v posledních 3 letech názorně dokládá následující tabulka, kde je vidět,  jak se ještě do roku 2013 na Steam dostalo zhruba 400 více či méně kvalitních her ročně, ale s příchodem GreenLightu a Early Accesu postupně došlo k zahlcení Steamu, zprvu nepříliš kvalitními indie tituly a během posledních let i mnoha vyloženě „falešnými“ hrami.

 

 

Na celkový počet všech prodaných her ročně to ale nemá velký efekt a pokud budeme věřit údajům ze Steamspy, letos se prodalo ještě méně kopii her než v předchozích letech a stejně tak se snížila i průměrná cena hry, která je na historickém minimu 6$. K žádnému výbuchu tvůrčí kreativity tedy zjevně nedošlo a dá se říct, že na PC stále ročně vychází zhruba 300 – 400 her, které stojí za pozornost a je na nich vidět alespoň snaha a základní znalosti pro vytvoření něčeho, čemu by se dalo říkat počítačová hra.

Zbytek jsou v lepším případě naprosto amatérské pokusy nebo rovnou podvody, které by myslím na Steamu, jako kdysi výkladní skříni PC hraní, neměly mít místo, ale Valve to zřejmě nezačne řešit, dokud ze Steamu nadále budou proudit milióny $, ono i z prodejů naprostého odpadu má Steam stále 30% …tak proč se namáhat…

Celkově tak od roku 2004 zatím vyšlo na Steamu 19 952 her, přičemž jen v roce 2017 vyšlo více her, než za 10 let v období 2004 – 2014, ale jak už jsem psal, v posledních letech kvantita výrazně převyšuje kvalitu, takže tato čísla nějaký zázračný rozkvět PC hraní moc nedokládají.

Nárůst počtu her na Steamu v letech 2004  – 2017

RokPočet vydaných herPočet prodaných kopiíPrůměrná cena hry $
20177 672309 300 0005,99$
20165 018421 100 0009,76$
20152 991410 300 00010,57$
20141 786367 100 00011,36$
2013 593456 100 00012,26$
2012 403272 500 00010,39$
2011 322199 800 0008,81$
2010 337147 300 0007,25$
2009 372156 800 0008,03$
2008 187 70 000 0008,21$
2007 116128 000 0005,99$
2006  75 57 500 0007,41$
2005  7 19 000 0008,49$
2004  7 71 700 0009,99$

 

Většinu her z tohoto článku můžete výhodně zakoupit v pravidelných slevách u oficiálních prodejců Steam klíčů her jako Green Man Gaming nebo Humble Bundle a podpořit tak zároveň rozvoj tohoto webu. Momentálně běží velký výprodej na Humble Bundle, takže se tam dají nalézt hodně výhodné nabídky…


GreenMan Gaming

Komentáře

Napiš komentář jako první ;)

Žádné upozornění
avatar
10000
wpDiscuz

Podobné články

Nejlepší PC hry – 2017

04.01.2018 PC Hry ,

Na konci roku je vždy vhodná příležitost pro zhodnocení uplynulého období, takže se podíváme jaké nejlepší PC hry vyšly v roce 2017, alespoň podle hodnocení recenzentů a samotných hráčů na webu Metacritic, který vypočítává průměrné skóre z hodnocení získaných od recenzentů i hráčů z celého světa a umožňuje tak sestavení přehledných žebříčků nejkvalitnějších PC her. (…)

Black Friday slevy PC her

22.11.2017 PC Hry , ,

Jeden z velkých oficiálních prodejců her společnost Green Man Gaming opět nabízí hráčům možnost pořídit hry s až 90% slevou v rámci aktuálních Black Friday výprodejů. Tato akce bude trvat od 22.11. 2017 do úterý 28.11. 2017 a  během této doby tak můžete vybírat výrazně zlevněné tituly, na které navíc ještě můžete použít slevový kupón (…)

Slevy nejnovějších PC Her – Flash Sales GMG

11.11.2017 PC Hry , ,

Jeden z velkých oficiálních prodejců her společnost Green Man Gaming opět nabízí hráčům možnost pořídit nejnovější hry s 20 až 27% slevou. Tato akce bude trvat pouze do pondělí 13.11. 2017 a zlevněné tituly se budou měnit každých 6 hodin, takže pokud objevíte svojí oblíbenou hru za dobrou cenu neváhejte… O Green Man Gaming GMG (…)